Rezultatele cautarii dupa : "1 mai"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Cine a plecat acasa cu Premiile Piata ?
Luni, 31 Octombrie 2011

Cel mai bun produs nou, Cea mai eficienta promotie, Cel mai puternic brand, Cele mai moderne servicii de distributie si multe altele din peste 130 de companii care au inscris mai mult de 500 de candidaturi pentru cele 41 de trofee puse in joc de Premiile Piata 2011

Webby Awards for MRM and McCann Bucharest, not Budapest! Primele 3 trofee Webby pentru Romania.
Miercuri, 30 Aprilie 2014
 Coca-Cola Romania, McCann Bucuresti si MRM Worldwide Romania castiga primele trofee Webby pentru Romania cu campania ”Imparte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST”.

AdPlayersREPORT Boom: primul raport transparent din publicitatea online
Joi, 22 Mai 2008

Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online

22 Inscrieri Ad’Or 2006, CAMPANIA ANULUI (A), Cel mai bun SPOT TV (B), Cel mai bun PRINT (C), Cel mai bun OUTDOOR (D), Cel mai bun RADIO (E)
Luni, 22 Mai 2006
Cele 22 lucrari inscrise la sectiunile CAMPANIA ANULUI (A), Cel mai bun SPOT TV (B), Cel mai bun PRINT (C), Cel mai bun OUTDOOR (D), Cel mai bun RADIO (E) din cele 305 inscrieri inregistrate, in total, la Ad’Or 2006
Castigatorii Premiilor Piata 2010
Joi, 21 Octombrie 2010
 41 de premii, 11 sectiuni din care 27 de premii pentru Cel mai bun produs, Cea mai eficienta Campanie, Cel mai bun brand in piata bunurilor de larg consum
1 din 3 romani au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 03 Februarie 2021
 1 din 3 romani (33%) au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021, iar 1 din 2 (48%) spun ca au aflat de liberalizarea pietei in ultimele 4 luni din 2020, releva un studiu Reveal Marketing Research. Mai mult 1 din 2 romani (54%) au aflat de la TV.
Rating si cota de piata Chefi la cutite, Antena 1, care au taiat urmatorul clasat
Miercuri, 22 Martie 2017
Show-ul „Chefi la cutite” de la Antena 1 a inregistrat cea mai buna cota de piata la nivelul publicului comercial, de la lansarea sa. 33,6 procente cota de piata si 12,8 puncte de rating in medie, pe publicul comercial, in timp ce, potrivit reprezentantilor de comunicare, urmatorul post de televiziune clasat a inregistrat 6,8 puncte de rating si 18 % cota de piata.
Schimbari in noua grila TVR1 la emisiunile de stiri. Telejurnalul de seara - o ora si jumatate.
Vineri, 12 Aprilie 2019
 Telejurnalul de seara la TVR 1 este prezentat de Radu Andrei Tudor, incepand cu ora 20.00, si isi mareste durata la o ora si jumatate
Plus de peste 2,5 Milioane EUR la Divizia TV Intact, pe primele 3 luni din 2010
Vineri, 07 Mai 2010
 Potrivit cifrelor funizate de oficialii Intact si estimarilor AdPlayers, Divizia TV a grupului Intact, care include posturile de televiziune Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV...
MTV Days, intre  1 si 4 Mai la Ultima Playa (Mamaia)
Miercuri, 30 Aprilie 2008

Postul de televiziune petrece patru zile incepand cu 1 Mai, pe plaja Ultima Playa din Mamaia

Numarul 1 in marketing si comunicare la Carrefour, Andreea Mihai se desparte de companie.
Joi, 23 Noiembrie 2017
Numarul 1 in comunicarea Carrefour se va desparti de companie la sfarsitul lunii noiembrie, dupa ce a lucrat pentru lantul de retail inca de la deschiderea primului magazin, in 2001.
ADOR prelungeste inscrierile pana la 7 august 2009
Joi, 30 Iulie 2009
Agentiile isi pot inscrie in festivalul de publicitate reclamele expuse pentru prima data in intervalul 1 mai 2007 – 1 mai 2009, si care nu au concurat in cadrul competitiei in anii trecuti
Acces Press a ajuns la chioscul cu numarul 100
Joi, 21 Aprilie 2005
De la 1 mai, Grupul Editorilor si Difuzorilor de Presa va „inchiria” si publicitate printr-un parteneriat incheiat cu regia de publicitate Splendid MediaZece
Inscrierile la premiile industriilor de retail si FMCG - PROGRESIV AWARDS 2019, pe ultima suta de metri
Marti, 29 Ianuarie 2019
1 februarie 2019 este ultima zi in care jucatorii din industria de retail si FMCG pot nominaliza pe website-ul 
TV
Observator 16 (Antena1): 2.6% rating si 17.7% cota de piata in iulie
Luni, 01 August 2011

Difuzat intre 16.00 – 17.00 la Antena 1, programul de stiri prezentat de catre Oana Frigescu a avut cea mai mare audienta luni, 11 iulie (3.2%rtg si 19.4%shr) si cea mai mare cota de piata in 27 iulie (23.2%shr si 3.1%rtg).

McCann Erickson a castigat creatia BRD
Marti, 24 Iulie 2007
Agentia de publicitate McCann Erickson a castigat serviciile de creatie  BRD in urma unei licitatii care s-a desfasurat pe durata a mai bine de 1 luna si jumatate, contul fiind anterior la ADDV Euro Rscg
Ce pierzi daca nu vii la Rodirect? Agenda, ora cu ora.
Luni, 31 Octombrie 2011
 Ultima zi de inscriere la Rodirect 2011. Ce seminarii pierzi daca nu vii la seria de evenimente programate in perioada intre 1 si 3 noiembrie (marti, miercuri si joi)?
Surse: Comunicare publica afisata gigant pe Guvern. Probabil cel mai mare mesh: 1.400-1.500 mp.
Vineri, 17 Iunie 2016
 Chiar daca mesajul publicitar nu a fost confirmat, din informatiile adplayers de pana la aceasta ora, mesh-ul gigant ar putea avea dimensiuni de aproape 1.500 mp (aproximativ 70m x 20m). 
Start inscrierilor packaging design la Pentawards
Joi, 30 Aprilie 2009
 Cu 44 de categorii structurate pe 5 mari sectoare, competitia internationala este dedicata exclusiv packaging design-ului a dat start inscrierilor intre 1 Mai si 12 Iunie
INTACT MEDIA GROUP: Antenele in crestere, CME in scadere pe 18-49 urban.
Marti, 04 Iunie 2013
 Potrivit unui comunicat Intact Media Group (IMG), un numar de 6.573.000 de telespectatori din mediul urban au vizionat in medie pe zi programele IMG. Media cotei de piata in 2013, in Prime Time, este de 18,7, cu  1,2 puncte mai mare decat in 2012.

1 2 3 4 5 »